قوانين اصلي انجمن

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 173
نويسنده پيام
ahmad آفلاين


ارسال‌ها : 34
عضويت: 20 /5 /1391

تشکر شده : 2
قوانين اصلي انجمن

بسم الله الرحمن الرحيم

عضويت در انجمن جزيره جي تي اي 5 رايگان است.

------- نکات مهم -------------------

منع فعالیت تبلیغاتی :

هر گونه فعالیت تبلیغاتی در این انجمن بر خلاف قوانین بوده و با کاربر خاطی سریعا برخورد خواهد شد

منع فعالیت سیاسی :

هر گونه فعالیت سیاسی بر خلاف قوانین بوده و با کاربر خاطی سریعا برخورد خواهد شد.

زبان فارسی :

زبان اصلی این انجمن فارسی است ، لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی

انگلیسی استفاده نکنید . ( فينگليش )

--------------------------------------------

قوانین عمومی :

1- تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد حتي المقدور نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد.

2- کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنهای وردست قطع خواهد شد.

3- عنوان تاپیک باید به خودی خود نشانگر محتوا و گفتگوی های تاپیک باشد . لطفا در هنگام ایجاد تاپیک به این نکته توجه کنید تا تاپیک شما بیشتر مورد توجه سایر کاربران قرار گیرد . از ایجاد تاپیک هایی با عناوین : کمک ، کمک فوری ، خیلی مهم و سایر عناوین عمومی جدا خودداری کنید ...

4- لطفا در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد.

5- لطفا در صورتي که جواب يک سوالي را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ کردن آن تاپيک ( يا سوال ) شود خودداري فرماييد. در صورتي که بحث خاصي داريد مي توانيد براي خودتان يک تاپيک عمومي باز کنيد.

7- از نوشتن يك سوال و يا يك نامه در انجمنهاي مختلف خودداري كنيد. براي نوشتن يك سوال يا يك نامه انجمن مناسب و مرتبط به نامه خود را انتخاب كنيد و فقط در آن انجمن نامه خود را ارسال كنيد.

فعالیت های ممنوعه :

8- لطفا در زمان مطرح كردن مطلبي در انجمنها ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي ایران احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد. ضمناْ از نوشتن هرگونه مسايل مربوط به سياست جلوگيري كنيد كه در اين صورت، دسترسي كاربر براي هميشه به سايت قطع خواهد شد.

9- هر گونه فعالیت (ارسال پست ، ارسال تصاویر و ...) که به قوم یا نژاد خاصی توهین شود ممنوع است و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد!

10- هر گونه بی احترامی به کاربران ، مدیران یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع بوده و با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

در صورت تکرار قانون شکنی ، فحاشی و زیر پا گذاشتن قوانین سایت در جهت تخریب جو انجمن و توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی ؛ حق شکایت از شخص یا گروه خاطی و پیگیری قضایی ، برای این سایت محفوظ است

11- ما با افراد متخلف و spammer برخورد خواهیم کرد و خواهان حضور این قبیل افراد در بین خود نیستیم !انجمن جزيره جي تي اي 5 خوشحال خواهد شد تا هر روز بر عضو های دائمی و فعالش افزوده شود و برای کاربرانی که با هدف اشتراک گذاری داشته های خود در سطح وب فعالیت می کنند ، ارزش و اعتبار قائل می شود

12- از پرداختن به مسايل حاشيه اي فروم و دخالت در نحوه مديريت جدا خودداري كنيد

13- در صورتي كه تشخيص داده شود فعاليت هاي يك كاربر بر خلاف قوانين يا مصالح انجمن بوده و هدف هاي تخريبي خاصي را دنبال ميكند ، بدون تعارف دسترسي وي براي هميشه قطع خواهد شد !

14- بحث در مورد ف ی ل ت ر ی ن گ ، ف ی ل ت ر ش ک ن ـ پ ر و ک س ی در كليه انجمن ها ممنوع ميباشد

15- هر گونه پست و تاپيك تبليغاتي غير مجاز بوده و نويسنده براي هميشه محروم خواهد شد !

16- هرگونه فعالیت بصورت خرید و فروش یا به اشتراک گذاری کالاهای فیزیکی بر خلاف قوانین میباشد .

17- ارسال تبلیغات و دعوت نامه از طریق پیغام خصوصی بر خلاف قوانین بوده و در صورت گزارش موضوع توسط کاربران با شخص متخلف شدیدا برخورد خواهد شد

18- ارجاع دادن کاربران به سایر انجمن ها ، وبلاگ های و دیگر سایت ها برای جواب دادن به سوالات آنها بر خلاف قوانین بوده و بنا به تشخیص مدیریت برخورد خواهد شد

19- هر کاربر تنها حق انتخاب و استفاده از یک "شناسه ی کاربری" را دارد و در صورت فعالیت یک کاربر با دو یا چند شناسه ی کاربری همه ی شناسه های کاربری وی بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد!

20- در صورت مشاهده تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا بر خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را به مديران يا پليس ها و يا مدير كل گزارش دهيد

21- چنانچه کاربری از هر کدام از قوانین بالا سرپیچی کرد و این قوانین را زیر پا گذاشت هیچ کدام از کاربران دیگر حق ندارند به آن کاربر تذکر دهند و اشتباه آنها رو به آنها اطلاع دهند و تذکر فقط مخصوص مدیران و همکاران سایت است. کاربران میتوانند توسط پیغام خصوصی اشکالات و ... را با مدیریت در میان بگذارند.

22- انجمن جزيره جي تي اي 5 یک انجمن عمومی است ، رفتار توهین و تحقیر آمیز ، رفتار های کودکانه ، کل کل و بحث و جدل های بی منطق ، دعوا های شخصی و ... در آن جایی ندارد !

رفع مسئولیت :

23- براي امنيت بيشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمنها استفاده نماييد در صورتي كه مستقيما با يك كاربر از طريق ايميل ، چت و يا هر طريقه ديگري ارتباط داشته باشيد سايت هيچ گونه تعهدي در مقابل بوجود آمدن مشكالات احتمالي نخواهد داشت.

24- مديران و همكاران دسترسي هاي لازم براي ويرايش و پاك كردن تاپيك ها و پست ها و محدود كردن كاربران خاطي را دارند و براي فعاليت هاي مديريتي ملزم به جواب پس دادن به كاربران نيستد !

25- مسئوليت مطالب ارسال شده توسط کاربران و حتی مدیران و همکاران سایت به عهده خود ايشان مي باشد و به هيچ وجه نظر و يا مطلب صاحبان سايت نمي باشد. این یک امر بدیهی بوده و ماهیت سایت های گفتگو این طور اقتضا میکند.

26- مدیران سایت به هیچ وجه در مسائل و دعوا های کاربران دخالت نخواهند کرد و اختلافات کاربران به خودشان مربوط است و باید بیرون از محیط انجمن به دعوای خودشان رسیدگی کنند و از آوردن دعوا به تاپیک ها و پست ها به شدت پرهیز کنند در غیر این صورت به آنها اخطار داده خواهد شد و در تکرار این کار با آنها برخورد خواهد شد.

گروه های اجتماعی و پرفایل های کاربران :

27- کلیه قوانین کلی انجمن مشمول گروه های اجتماعی و پروفایل کاربران نیز میشود

28- از ایجاد و شرکت در گروه هایی که هیچ هدفی را دنبال نمیکنند و صرفا محلی برای ارسال مطالب بی ارزش ( اسپم ) هستند جدا خودداری کنید . در صورت مشاهده علاوه بر حذف گروه ، با سازنده و گردانندگان گروه نیز برخورد خواهد شد .

قوانین اختصاصی :

29- ممکن است هر انجمن برای خود قوانین و مقررات خاص خود را داشته باشد . در هنگام فعالیت قوانین و مقررات خاص آن انجمن را در نظر داشته باشید

سایر توضیحات :

اخطارها

در صورتی کاربری به هر یک از موارد فوق بی توجهی نشان داده و رفتار وی موجب ناراحتی کاربران یا بر هم زدن نظم انجمن ها شود ، مدیران میتوانند به منظور یاد آوری قوانین و رفتار نامناسب کاربر به وی اخطار دهند . اخطار ها میتوانند بصورت کارت زرد یا کارت قرمز داده شوند .

اخراج ها

در صورتی که کاربران بدون توجه به اخطار ها و تذکرات صادره به رفتار غیر قانونی خود ادامه دهند ، مدیران میتوانند کاربر را بر اساس نوع رفتار بصورت مدت دار یا برای همیشه از سایت اخراج کنند . در صورت اخراج کاربر از انجمن براهمیشه ی ، امکان بازگشت مقدور نمیباشد.


جمعه 20 مرداد 1391 - 13:45
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :